Lockdown 2.0

Een moeilijk eindejaar kondigt zich aan.

Veel van onze klanten zullen moeten sluiten. Dat komt bij ons allemaal hard aan, want we zijn allemaal betrokken partij en in hetzelfde schuitje.

“Weet dat als je enkel voeding verkoopt (dus het andere zoals cosmetica en verzorging is weg), dan mag je wel openen. Afhaalpunt mag ook , dus de klant komt ter plaatse enkel afhalen ( niet afrekenen en bestellen).”

Maar we geven niet op ! Pro10 Pharma heeft voor jou , coach of diëtiste , een oplossing gezocht.

>Er zijn 3 manieren waardoor je toch nog kan je klanten leveren, en waardoor ze toch hun dieet kunnen verder zetten <

Maar het blijft belangrijk dat je via mail, sms , Whatsapp en social media in contact blijft met de klant/ patiënt. Dat je blijft posten dat het nog steeds mogelijk is om op afstand het dieet te coachen (probeer video whatsapp of Zoom) . Laten we het hoofd niet zakken, en we proberen om de mensen tijdens de lockdown niet eindeloos te laten snacken, snoepen of drinken.
Op termijn is een ongezonde levensstijl ook iets waar deze Covid ziekte mee afrekent;

Wat stellen we jou voor?

Optie 1 Je bestelt zoals gewoonlijk op factuur. 

We leveren aan jou, en je zet de bestellingen klaar voor je klanten die dan komen afhalen. Je kan ze ook zelf brengen als de patient in de buurt woont. Enkele van onze klanten hadden hier tijdens de eerste lockdown veel succes mee. Je klant zal je service zeker weten te waarden.

Hou er rekening mee dat de levering van bij ons kunnen vertraagd zijn, vorige keer raakten de pakjesdiensten overwerkt. Zowel DPD als Bpost. De kans is groot dat het nu ook gebeurt. En ook wij worden geconfronteerd met quarantaines van medewerkers. Dus we kunnen ook niet altijd 100% even snel werken als anders.

 

Optie 2 je stuurt in je online of directe communicatie aan dat de klant bestelt op shop.pro10.be

Elke klant heeft daar een verplicht veld ‘ naam van je coach of diëtiste ‘ . Geen enkele klant kan bestellen zonder eerst jouw naam in te vullen. Zo weten we , waar deze persoon in begeleiding is en dan krijg je van ons een commissie. Een comissie als vergoeding voor de uitleg en de opvolging van die klant. Die commissie is 30% op repen en zakjes, 8 % op koekjes, en broden etc. (Op confituur , smeerpasta en Milner kazen kunnen we geen commissie geven). Twee keer per jaar wordt deze afgerekend, op het einde van het jaar ontvang je hiervan een fiscaal attest.

NIEUW !

Optie 3 DIT is NIEUW , en enkel tijdens deze lockdown periode.
Je bestelt zoals altijd op jouw factuur adres, maar je kiest het leveringsadres van de klant. Wij versturen dan het pakket naar de klant.
Let op:

  • Vermeld bij opmerkingen factuur via mail (om te vermijden dat de factuur ook bij de zending zit , en dan ziet de klant jouw aankoopprijs
  • het leveringsadres aanpassen op onze site, want de verzendlabels worden automatisch aangemaakt
  • Je krijgt ook track- en trace mail van die zending, die kan je dan naar de klant doorsturen .
  • Je moet natuurlijk betaald worden van de klant. Dit kan je ook gratis online van op afstand doen via de bancontact app of via Payconic
  • Het is belangrijk dat je voor de klant een adres kiest waar er overdag iemand thuis is, omdat de afhaalpunten bijna allemaal gesloten zijn.

In deze video kan je zien hoe je dat praktisch op de site invult.
Je klant krijgt zijn bestelling op zijn naam toegestuurd. Je kan goed opvolgen wat hij bestelt , en zo zijn dieet bijsturen.

Normaal zijn er op bestellingen van minder dan 100€ 11€ transportkosten, daar geven we nu 5€ korting op.

Bestellingen van minder dan 50€ kosten normaal 16€ (daar komen administratie kosten bij , daar is nu 8€ korting op )

Heb je nog vragen , bel ons op 053789007  of mail naar info@pro10.be

Hou jullie gezond .

Diet Center Group Team.

PS: Dit is een verborgen pagina, deel deze pagina niet omdat er vertrouwelijke informatie op staat.

Werk je liever met een lijst ? Download hier, dat is een Excel lijst (Bestand opslaan als en dan openen in Excel en aanpassen naar eigen smaak , het is bvb handig dat je niet het complete gamma aanbiedt, maar enkel de producten die je zelf volgt. Bvb het Dietimeal gamma verwijderen ) .